Interní komunikace

  • Cafe^Kitchen Olomouc
  • 18.3.2025, 09:00 - 11:30
  • ZDARMA
Komunikace uvnitř firmy nemusí být formalita, může to být inspirace! 
 
Interní komunikace tvoří most mezi vedením a ostatními zaměstnanci, který určuje, jak efektivně se informace šíří a jakou důvěru si všichni vzájemně vybudují. A proč je dnes interní komunikace důležitější než kdy jindy? Protože rychlé změny v pracovním prostředí jako je digitalizace a nárust práce na dálku, mění způsoby, jak pracujeme. Lidé očekávají od firem otevřenost, transparentnost a pocit propojení, i když pracují z různých míst.  Kvalitní interní komunikace zajišťuje, že se lidé cítí informováni a zapojeni, což zvyšuje jejich motivaci, podporuje wellbeing a pozitivní firemní kulturu.

Proč je interní komunikace zásadní pro každou firmu? Jak dělat interní komunikaci, která podporuje engagement?

Harmonogram workshopu: 

  • Proč je interní komunikace zásadní pro každou firmu?
  • Jak dělat interní komunikaci, která podporuje engagement?

Interní komunikace v praktické rovině

  • Jak zajistit, aby se naše sdělení opravdu dostalo ke všem zaměstnancům?
  • Jak si ověřit, že nám rozuměli a že pochopili, co jsme chtěli říct?
  • Co udělat, aby zaměstnanci na klíčovou informaci nezapomněli?
  • A co dělat, když zapomenou?
  • A jak se vyrovnat s odporem a reptáním? Přehledně, prakticky a k věci.

Právní limity interní komunikace

  • Která témata je vhodné komunikovat pravidelně, která je lepší řešit střídmě a která témata jsou úplné tabu? I zdánlivě jednoduchá interní komunikace podléhá určitým zákonným pravidlům. Přijďte si poslechnout zkušeného experta na pracovní právo, který vám přiblíží, jak dodržovat všechny právní limity a tím se vyhnout soudním sporům nebo vysokým pokutám od Státního úřadu inspekce práce.

Workshopem vás provedou:

Jakub Oliva - ARROWS advokátní kancelář

Jakub Oliva je advokátem s výlučnou specializací na pracovní právo. Poskytuje konzultace i v oblastech, které nejsou pro běžné právníky s generální praxí jednoduché, neboť vyžadují velmi podrobnou znalost pracovněprávní problematiky a mnohačetné zkušenosti, které čerpá ze své letité praxe.

Ivo Hrdina - JuiceUP

Konzultant, kouč a ředitel JuiceUPu. Absolvent studia psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci. Je certifikovaným koučem ICF, externě přednáší na FAMU a Pražské vysoké škole psychosociálních studií. V minulosti působil jako vedoucí psycholog v bezpečnostním sboru a vedl HR v organizaci o stovkách zaměstnanců.

Vojtěch Bednář - firemní sociolog

Specializuji se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učím manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.

Místo konání workshopu:

Workshop pořádáme prezenční formou - rádi se s Vámi potkáme v cafe^kitchen na adrese Lipenská 8/13, Hodolany, 779 00 Olomouc. 

Občerstvení:

Na místě bude pro vás připraveno občerstvení s kvalitní kávou a nealkoholickými nápoji. 

V případě dotazů se obracejte na:

Lenka Wallová, lenka@hkol.cz, tel. 731 515 362. 

Cena workshopu:

Pro klienty ARROWS a členy Hospodářské komory ČR a zvané je workshop zdarma. Pro ostatní je cena 2 000 Kč plus DPH.

Výhrada účasti

Akce není určena pro poradce, či osoby pracující, či podnikající v poradenství. 

Přihláška

Zaujali jsme Vás?
Kontakt