Staň se klíčovou podporou našeho týmu právníků specializujících se na realitní právo na naší pobočce v Hradci Králové! Pracujeme v mladém a přátelském kolektivu o přibližně 20 členech a hledáme někoho, kdo nám pomůže s každodenní agendou a stane se pravou rukou našich právníků.
Co tě u nás čeká?
- Komunikace s klienty – často budeš jejich prvním kontaktem při řešení jejich požadavků.
- Asistence při podpisech smluvní dokumentace – sjednávání termínů podpisu, kontrola smluv před podpisem, pomoc při ověřování podpisů.
- Práce s informačními systémy (našimi interními i systémy našich klientů).
- Příjem a odesílání pošty, její evidence.
- Pracovní doba standardně od 8:00 do 16:30.
- Uvítáme i tvůj pohled na stávající procesy v našem realitním středisku a snahu o jejich zlepšování – nové nápady u nás rozhodně oceníme!
Co od tebe očekáváme?
- Samostatnost, pečlivost a schopnost efektivně plnit zadané úkoly.
- Chuť učit se nové věci a zájem o porozumění širším souvislostem naší práce.
- Schopnost komunikovat s klienty osobně, telefonicky i písemně.
- Ochotu pracovat na místě v kanceláři, vzhledem k náplni práce není home office možný.
- Zkušenosti nejsou podmínkou, důležitá je ochota a chuť na sobě pracovat.
Co ti můžeme nabídnout?
- Práci na plný úvazek a zajímavé finanční ohodnocení – během zkušební doby 30.000,- Kč hrubého měsíčně, a pokud se během ní osvědčíš a zapadneš do týmu, tvoje mzda se zvýší na 35.000,- Kč hrubého měsíčně.
- Řadu firemních benefitů – 5 týdnů dovolené, MultiSport kartu, stravenkový paušál a další.
- Stabilní zázemí advokátní kanceláře s pobočkami po celé ČR.
- Příležitost k dlouhodobé spolupráci a možnost kariérního růstu – můžeš se postupně vypracovat na pozici provozního manažera, který bude dohlížet na procesní stránku realizace realitních obchodů.
- Po zvládnutí vlastní agendy možnost podílet se na marketingových aktivitách realitního střediska.
Zaujali jsme tě? Napiš nám na kariera@arws.cz a připoj životopis, abychom tě lépe poznali.